Welkom op onze reisblog!

5 augustus 2018 - Den Haag, Nederland

Hoi, wat leuk dat je op onze reisblog bent!

Het is bijna zo ver! Nog 5 dagen en dan zitten wij in het vliegtuig richting Rwanda! Wij hebben er in ieder geval al heel veel zin in en via deze site kunnen jullie mee kijken naar ons avontuur in Gisenyi.

Wij gaan ons nog even goed voorbereiden en dan zien we jullie bij de volgende post!

Kusjes,
Ditte, Eline en Yva

1. Ans van Rijn:
    Hoi Eline, Ditte en Yva
    Succes met de laatste voorbereidingen,
    goede reis en ik kijk uit naar jullie foto’s en verhalen over jullie avontuur in Rwanda.
    Go girls!!
  2. Opa Schaap:
    5 augustus 2018
    Hallo meiden, veel succes en ik ga jullie in de gaten houden.😉 En eh, het staat op jullie trui. (Let op he.) Spannend.
    Groetjes opie. Xxx
  3. IJsbrand en Corine:
    Hoi dames,

Wij zijn erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's (plaatjes zeggen meer dan woorden😀).
    Veel succes en plezier met deze stage/avontuur.

Groet

IJb&Co
  4. Corinda:
    5 augustus 2018
    Spannend en super mooi avontuur hoor meiden! En leuk om jullie zo te kunnen volgen..
  5. Tante Olga & oom Dirk:
    Lief nichtje & studiegenootjes,

Veel plezier op jullie avontuur!!! Leer er veel van! Kijk alsjeblieft goed uit daar. We zullen jullie verhalen volgen!❤️💋💪🏻
  6. Papa, mams , tootje en oma:
    6 augustus 2018
    Spannend, maar vooral heel erg leuk!
    have fun there
  7. Pien’s pap:
    Lieve meiden,
    Wat een ervaring! Heel veel succes en een mooie tijd in Rwanda 😘
    Hou ons op de hoogte !! 😃
    Pieter, Alice, Jaap en Maarten 😘😘😘😘
  8. Ankie & Co.:
    6 augustus 2018
    Hi meiden, jullie gaan een spannend avontuur tegemoet. Goede reis, maak er een mooie tijd van in Rwanda, veel succes en geniet er ook van! 👍🤘😘
  9. Joyce Tangkau:
    10 augustus 2018
    Lieve Ditte
    Veel werkplezier daar en dat jij een hoop ervaringen rijker ben! Gekust hebben wij in overvloed😃op Schiphol vanochtend en een traantje gelaten😢. Tot over 3 maanden lieverd.😘
  10. Schooffie:
    22 augustus 2018
    Beetje mosterd na de maaltijd maar heel veel succes daar!!!!!